« 効果なし? | Main | 三角食い? »

October 13, 2008

ピクピクッ!

グゴ~、ムニャムニャ・・・
メシの後の昼寝は最高なのニャア・・・(フレイ)
 今日も人間用のソファを占領してお昼寝中のフレイ。時折ピクピクと手足が動きます。たまに微かな寝言も。動画を撮っている間、笑いをこらえるのに必死でちょっと手ブレしてます。見にくくてゴメンなさい。
いったいどんな夢を見てるのかな?
↓宜しければポチッとな↓
にほんブログ村 猫ブログ ノルウェージャンフォレストキャットへ

|

« 効果なし? | Main | 三角食い? »

Comments

フレイ君…おもしろすぎ(笑)
最高ですね~この寝姿&ピクピク
私も笑ってしまいましたよ~
めちゃくちゃ可愛すぎです
いいな~こんなに安心して寝てくれるなんて…
カナ太なんて足音近付くと、警戒モード突入ですからsweat02
フレイ君みたいに、おっぴろげ~で寝て欲しい(笑)

Posted by: カナ太ママ | October 14, 2008 at 08:06 PM

あ、あんよとしっぽがかわいい〜!!
こんな寝姿を見かけたら、
わたしはつい、もふもふしたおなかを
なでなでしたくなります。
安眠妨害・・・? (^_^;)

Posted by: Ange | October 14, 2008 at 10:52 PM

カナ太ママさん、こんばんは~

ほんとはね、この動画をとる前のほうがもっと動きが激しかったんですよ~。
もう笑いを堪えるのが大変で(笑)
カナ太君はここまで熟睡しないですか?
でも、フレイも1~2歳頃まではあんまり熟睡しなかったかも。
小さい頃は私に警戒していたのか、私が近づくとすぐ起きてましたね。
だからきっとカナ太君も将来はカナ太ママさんのそばで熟睡してくれますよ。

Posted by: 善吉 | October 15, 2008 at 12:44 AM

Angeさん、こんばんは~

もうピクピクのアンヨも、最後の尻尾の動きもたまりませんでした~。
笑いを堪えるのが大変で・・・(笑)
こんな風にお腹を出してると、モフモフしたくなりますよね。
でも、フレイにモフモフしたら、間違いなく血を見るんだよなぁ・・・
ラケルちゃんはモフモフOK?

Posted by: 善吉 | October 15, 2008 at 12:46 AM

Awesome blog! Do you have any helpful hints for aspiring writers? I'm planning to start my own website soon but I'm a little lost on everything. Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm completely confused .. Any suggestions? Thanks!

Posted by: read more here | September 18, 2015 at 08:33 AM

At this time it seems like Wordpress is the best blogging platform available right now. (from what I've read) Is that what you are using on your blog?

Posted by: see post | September 20, 2015 at 12:21 PM

I do not even understand how I finished up here, but I assumed this put up was great. I do not recognize who you're but certainly you are going to a famous blogger when you are not already. Cheers!

Posted by: you can try these out | September 21, 2015 at 11:34 AM

Thanks for another informative site. The place else could I am getting that type of info written in such a perfect means? I have a undertaking that I'm just now operating on, and I have been at the look out for such info.

Posted by: hop over to this website | September 27, 2015 at 02:35 AM

Hi there colleagues, how is the whole thing, and what you would like to say regarding this post, in my view its truly remarkable in favor of me.

Posted by: Cortez | October 15, 2015 at 10:00 AM

Truly no matter if someone doesn't be aware of after that its up to other visitors that they will help, so here it happens.

Posted by: Susannah | November 16, 2015 at 11:23 PM

Hello my family member! I want to say that this post is awesome, nice written and include approximately all important infos. I would like to look more posts like this .

Posted by: http://comprar-curtidas.com/comprar-seguidores-instagram/ | December 06, 2015 at 06:30 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/37459/42769445

Listed below are links to weblogs that reference ピクピクッ!:

« 効果なし? | Main | 三角食い? »